lunes, 27 de octubre de 2014

"La mente social"


Aquesta entrada parla sobre un reportatge en el qual es plantegen les possibilitats que ens ofereix l'ús de les xarxes socials. Personalment, crec que l'ús de les xarxes socials es molt important ja que es una forma molt interessant de estar entera de les coses que passen al teu voltant dia a dia i per aquesta raó hem de tenir un bon us d'elles perque si no, ja que quasi sempre tot el mon té acces a la teua vida privada, pot acabar en un gran desastre.

Jo soc usuari de xarxes socials com twitter, Whatsapp i instagram. En quasi totes en tinc al voltant dels 220 seguidors pero persones en les que tinga contacte sovint en tindré 15. El demés hi han alguns que son coneguts pero no tinc cap relació en ells i en canvi hi han altres que ni tan sols els conec.

Normalment a les xarxes socials escric les coses que m'estan succeïnt al moment o alguns dels meus pensaments, encara que jo no utilitze aquestes xarxes molt sovint.

Encara que mai no he tingut ningun problema amb les xarxes socals, si que he sabut d'alguns casosi son problemes molt grreus que poden fer molt de mal a la persona.

Quan jo utilitze les meues xarxes socials sempre en tinc cura de les coses que fique i sobre tot qui els veu i qui no. En aquestes xarxes no tinc a cap persona que no conega, aleshores les coses que hi penge el veuen persones de confiança.

Crec que tot el mon hauria de fer un bon us de les xarxes socials per a que ningu isquera perjudicat i d'aquesta manera poder gaudir d'elles.


No hay comentarios:

Publicar un comentario